Shockwave therapie

Wat is shockwave therapie?

Extracorporal shockwave therapy (ESWT) is een moderne en erg doeltreffende behandelmethode. De term ‘shockwave’ verwijst naar hoogenergetische geluidsimpulsen die zich als golven dwars door een medium heen verplaatsen (water, lucht of een vaste stof). In de moderne pijntherapie worden de helende eigenschappen van deze shockwave therapie toegepast voor de behandeling van pijnlijke zones. Shockwaves versnellen het genezingsproces door de zelfhelende eigenschappen van het lichaam te activeren. Fysiotherapie Centrum de Tol biedt deze therapie aan in onze praktijk in Goes.

praktijk-shockwave-therapie-behandeling-fysiotherapie-de-tol-Tolhoek-fysio-therpaie-pijnvrij-pijn-klachten-hielspoor-knie-Goes
shockwave-therapie-behandeling-fysiotherapie-fysio-de-Tol-Goes-Beveland-behandelingen-pijn-gewrichten-pijnvrij-persoonlijk

Klachten waarbij Shockwaves werken

•  Hielspoor